Joined: 28 Aug 2006Posts: 8231Location: Genova Gradinata Sud
Garrone har netop sagt idag at holdet nok skal blive forstærket da vi ikke skal lave en grim figur i CL, og som han udtaler det kan godt være at Del Neri og Marotta ikke er i klubben længere, men det betyder ikke at det hele så er slut, men at vi skal arbejde videre herfra med den nye træner og den nye ledelse.
_________________ U.C. SAMPDORIA ORGOGLIO DI GENOVA
Det er hvad ingen spilletid desværre gør ved spillere! Om Semioli eller Taddei skal spille, må træningen afgøre, kerneelementet i at spille Champions league er at være konkurrencedygtig på alle pladser med mindst to mand, vi skal se Fiorentina som en ligeværdig sammenligning og jeg er ked af det, da jeg godt kan li Padalino og hans indstilling, men han er ikke til Champions league niveau endnu.
Taddei har en rimelig høj løn, og jeg mener yderligere ikke at det er en mand vi skal satse på han meldes også på vej til Fiorentina, og han har heller ikke været nævnt som en spiller vi er ude efter...
Padalino er en god spiller ellers var han ikke udtaget til VM for Schweiz, men der er bare spillere der står foran i køen på vores hold før ham desværre, og i bund og grund er det kun Cassano, og Pazzini hvis jeg husker rigtigt der har spillet CL i vores trup alle andre spillere på holdet har aldrig prøvet det så de har ingen erfaring med CL, men jeg er sikker på at klubben nok skal hente de rigtige spiller til vores trup.
Taddei er idag sat i forbindelse med os men Fiorentina og Juve ligger forrest.
Han er bestemt god nok til Schweiz og også til Samp men I champions league hvor vores kanter bliver meget afgørende mener jeg erfarne spillere er bedre.
Zauri og Semioli var dog med i truppen for Viola sidste år, kan ikke huske om de spillede?
Nu skal vi bare holde på Palombo,Cassano og Pazzo.
Zauri er fortid i klubben hans lejemål er slut og Doria vil ikke have ham Der snakkes om en byttehandel Dessena og Mirante til Bologna og Viviano til Doria, kan vi ikke få Storari så ser jeg gerne Viviano i klubben.
Jeg synes nu Zauri godt kan være sin sæson bekendt, han var sgu en stabil højreback på trods af at det ikke er hans normale plads. Hellere ham end Stankevicius! Viviano kender jeg ikke så godt men jeg er sgu vild med Storari nog holder på at han er minimum 6 mio euro værd.
Dejligt at vi får Guberti igen!!!
Var lidt betænkelig ved vores kanter...
Hvordan ser I ellers på vores trup i år?
Er vi gode nok bagude? Og er bredden god nok?
Er Sammarco skadet eller ude i kulden? Han var i hvert fald ikke med i går mod Köln...
Guberti er købt af Roma 50/50 pris 1,5 millioner euro Truppen er fin det vigtigste var at beholde Cassano, Pazzini og Palombo og det har vi gjort, men vi kan godt bruge en back mere håber han bliver købt inden august er over, Sammarco tror jeg ikke du skal regne med kommer til at spille ret meget heldigvis.
FORZA SAMPDORIA
Det er fedt vi har kunne holde på vores spillere. Jeg håber vi får Santacroce fra Napoli selvom drømmen er Zaccardo!
Guberti er altid velkommen, Sammarco skal sælges han er ikke god nok.
Tosi har udtalt at der ikke sker flere handler før Werder kampene.
Forlænger Cassano eller gik det i stå?
ASBARI wrote:
Mener i selv truppen er bred nok, til både Serie A og CL-fodbold/Euroliga ?
Sidst havde i jo store problemer.
Det kommer nok lidt an på, hvor uheldige vi er med skader, tror jeg... Kan nok ikke tåle ret mange...
Men vi må jo også være realistiske...
Vi er ikke en klub, der kan have 15-16 topspillere, så vi må leve med at skader på nøglepositioner kan blive kostbare...
Nu er det er jo ikke kun truppen fra sidste år som vi har, der er kommet en målmand fra Ancona, Koman er tilbage fra Bari, Guberti er hentet til klubben igen, og er ejet 50/50 med Roma yderligere så er der et par spændende spillere fra Primaveraholdet som er rykket op på førsteholdet, og til sidst er Marilungo tilbage fra lån i Lecce hvor han gjorde det rigtig godt og var mere end med til at få Lecce op i Serie A...Vi slutter over Bari det ligger helt fast
Jeg sad selv på Weser Stadion og det var ganske rigtigt en fornøjelse at høre vores fans!!!
Desværre fulgte spillet ikke helt med... Kunne ikke se, om annulleringen af vores "mål" i første halvleg var OK.
Straffesparket var simpelthen for dumt. Man kan måske diskutere, om det røde kort var i overkanten??
Forstår ikke helt hvorfor Poli og Guberti ikke startede inde? Heldigvis kom de ind og gjorde det godt til sidst. Og utroligt vigtigt at vi fik scoret! Nu er vi stadig inde i kampen...
Men fortjent sejr til Bremen må vi være ærlige at sige...
ASBARI wrote:
Ja det må være en nydelse at have de bedste fans, men alligevel tabe 3-1 til et hold som lige havde mistet deres største stjerne.
Nu er jeg en person, der prøver at se det positive...
Det var ABSOLUT ikke en nydelse at tabe!!!!!
Men derfor kan man godt glæde sig over (og være stolt over) klubbens fan-kultur!
Og Werder er en stor klub, så selv uden Özil har de en meget stærk trup...
Og så var desværre først efter deres tredje mål, at vi for alvor viste noget gejst på banen.
Kan vi vise den kampvilje i 90 minutter på hjemmebane med vores fans i ryggen, så er muligheden der stadig!
rejnaldo wrote:
frydddddddddddddd
Pas du nu bare dit lortehold, i har snakket de sidste 3 år om at nu har i holdet til Champions League og TOP 4 i Serie A men der sker ikke en skid.
AS BARI: Nu er Werder Bremen ikke kun Ozil det må være en om`mer, syntes du skal tag og gå ind og kigge hvad spillere de har i truppen fordi det er du tydeligvis ikke klar over.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum