Det kører fanme for Milito i inter-trøjen. Først scorede han begge mål i Inter's sejr over Milan, og han var osse på pletten her i aftes mod Monaco, hvor han scorede sejrs målet (1-0).
Inter har fået en kanon erstatning for Ibrahimovic, og ham kommer de ikke til at savne, nu hvor de har fået Milito på holdet...
_________________ Grifoni In Rete.. Forza Rossoblu
Preziosi e' il re del Genova
Ønsker:
- En ny centerforsvar, helst gerne 2 og de må gerne være gode i modsætning til det vi har!
- I hvert fald skal Radu ind som CD'er.
- Foggia på banen!
- Dabo = skudt, solgt, smidt af holdet, BARE HAN FORSVINDER!
- En ny CM, hvorfor spiller Dabo og Baronio? Til grin..
Fatter ikke hvordan vi vandt den kamp, men er sgu glad for det!
_________________ d-wiz er bedre end mig til hattrick
Vi spillede ikke nogen god kamp nej men når det så er sagt burde der have været mindst 10 minutters overtid... der var umenneskeligt mange spilstop og båren var på banen i hvert fald 3 gange i 2. halvleg hvis jeg husker rigtigt. Når man får lov at se Sneijder putte den i kassen live på san siro i 93. min så kan jeg godt leve med det måske ik var helt fortjent
Joined: 28 Aug 2006Posts: 8231Location: Genova Gradinata Sud
Milito er ude i en lille måned med en forstrækning yderligere er Motta ude, bliver spændende at se den næste månedstid hvordan det kommer til at gå Inter uden Milito.
_________________ U.C. SAMPDORIA ORGOGLIO DI GENOVA
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum