Støvlelandet.dk Atalanta Cagliari Catania Empoli Fiorentina Genoa Inter Juventus Lazio Livorno Milan Napoli Palermo Parma Reggina Roma Sampdoria Siena Torino Udinese
Author Message

<  Milan  ::  Milan nyheder

Page 3 of 3
Goto page Previous  1, 2, 3
æske
Posted: 24 May 2009 22:09 Reply with quote
er skuffet over den behandling curva sud gav maldini ved hans sidste kamp på san siro... hold kæft en værre flok clory hunters...! jeg kender konteksten og deres grundlag, men det er mangel på respekt efter 25 år i trøjen... jezz en flok narrøve... da jeg så parma milan i 2008, maldinis kamp nummer 1000, rejste alle sig på tardini, alle. og klappede da maldini blev skiftet ind... hvad den mand ikke har gjort, og vundet, for milan og italien er ikke så lidt, og så giver man ham dette til slut..!? mangel på respekt....

jeg ved ikke hvad I milanisti tænker, men at salutere sin kaptajn på denne måde i sidste optræden... håbløst...

Posted: 25 May 2009 01:06 Reply with quote
Maldini har spillet fodbold for Milan længere end jeg har levet... Han er en levende legende og måske verdens bedste forsvarsspiller nogensinde. Han er et symbol på alt det der var så super ved god gammeldags fodbold.. Klubloyalitet, integritet og stolthed. Manden fortjener bedre, MEGET BEDRE!

Før Maldini havde Milan jo nærmest ikke meget mere i pokalskabet end roma... Nu er de en af de mest vindende klubber i europæisk fodbold...

"Forpulede møjunger" dækker cirka hvad jeg mener om sådan "fans".

Posted: 25 May 2009 07:34 Reply with quote
æske wrote:
er skuffet over den behandling curva sud gav maldini ved hans sidste kamp på san siro... hold kæft en værre flok clory hunters...! jeg kender konteksten og deres grundlag, men det er mangel på respekt efter 25 år i trøjen... jezz en flok narrøve... da jeg så parma milan i 2008, maldinis kamp nummer 1000, rejste alle sig på tardini, alle. og klappede da maldini blev skiftet ind... hvad den mand ikke har gjort, og vundet, for milan og italien er ikke så lidt, og så giver man ham dette til slut..!? mangel på respekt....

jeg ved ikke hvad I milanisti tænker, men at salutere sin kaptajn på denne måde i sidste optræden... håbløst...
De fortjener ikke engang omtale sådan nogle svin!
View user's profile Send private message
UTC1969
Posted: 25 May 2009 09:32 Reply with quote
Joined: 28 Aug 2006 Posts: 8231 Location: Genova Gradinata Sud
Det er uden tvivl til grin, men igen der ligger jo en grund bag det hele, han kaldte Milans Ultras for Mercenari og pezzenti for nogen år tilbage retter sagt kaldte han dem for en flok taber det har de åbenbart ikke glemt og det er jo forståeligt nok.

At de så igår synger der kun er en anfører BARESI så er det sikkert ikke uden grund, men igen hvordan forholdet er mellem Curva Sud i Milano og Paolo Maldini det gør mig ik det store.

Der var et kort inteview igår med Giancarlo Capelli bedre kendt som "Il Barone" i en lokalavis fra Milano som er en af lederne blandt Milans fans, han udtalte at hvis de gik efter Maldini så havde de gjort det på en helt anden måde, de var kun ude på at gøre Maldini opmærksom på nogen lidt uheldige episoder mellem Maldini og fansene gennem tiden.....

GENOVA E´SOLO BLUCERCHIATA
View user's profile Send private message Send e-mail
æske
Posted: 25 May 2009 09:40 Reply with quote
der har nok været et grundlag for at kalde dem mercenari og pezzenti, det ville han ikke bare slynge ud for sjov, det har en erfaren rotte som maldini forstand nok til ikke at gøre...

problematikken ligger i, at man efter 25 år fokuserer på to udtalelser og ikke alt det han faktisk har gjort for klubben.. og at man så giver ham, på absolut sidste dag på san siro, denne afsked, vidner om at curva sud tilsammen måske har 2 hjerneceller at rykke rundt med... jezz en flok amøber...

Posted: 25 May 2009 09:43 Reply with quote
æske wrote:
der har nok været et grundlag for at kalde dem mercenari og pezzenti, det ville han ikke bare slynge ud for sjov, det har en erfaren rotte som maldini forstand nok til ikke at gøre...

problematikken ligger i, at man efter 25 år fokuserer på to udtalelser og ikke alt det han faktisk har gjort for klubben.. og at man så giver ham, på absolut sidste dag på san siro, denne afsked, vidner om at curva sud tilsammen måske har 2 hjerneceller at rykke rundt med... jezz en flok amøber...

Det kan være der er en grund i hans øjne til det, det kan også være at andre spillere havde undgået at komme med den slags udtalelser som han gjorde, men igen man har ikke hørte de to versioner i nu derfor er det også svært at vurdere hvem man skal tro på, der var jo noget omkring hans kontraktforlængelse sidste sommer som heller ik faldt i god jord hos Milans fans.

æske
Posted: 25 May 2009 09:48 Reply with quote
jeg synes nu ikke 1.5 mil euro er meget for en spiller, selv om han er 40, spiller på et niveau som maldini gør... det kan godt være han ikke er stamspiller, men når han er på banen, kæmper og spiller han som et bærende led i milans forsvar, og det synes jeg godt man kan præmiere.. og hvis milans fans er så utilfredse med det, så burde man se på hvad man ellers betaler til de andre, mere fallerede, stjerner i klubben...

det jeg generelt bare antyder er, at når man vejer 2-3 udtalelser/sager op mod 25 års fantastisk spil, så er det i sidste ende, for mit synspunkt, en forkert handling fra curvaens side, og jeg er ikke sikker på den er delt på de andre dele af stadion...

Posted: 25 May 2009 10:00 Reply with quote
æske wrote:
jeg synes nu ikke 1.5 mil euro er meget for en spiller, selv om han er 40, spiller på et niveau som maldini gør... det kan godt være han ikke er stamspiller, men når han er på banen, kæmper og spiller han som et bærende led i milans forsvar, og det synes jeg godt man kan præmiere.. og hvis milans fans er så utilfredse med det, så burde man se på hvad man ellers betaler til de andre, mere fallerede, stjerner i klubben...

det jeg generelt bare antyder er, at når man vejer 2-3 udtalelser/sager op mod 25 års fantastisk spil, så er det i sidste ende, for mit synspunkt, en forkert handling fra curvaens side, og jeg er ikke sikker på den er delt på de andre dele af stadion...

Vi er enig klart er 1,5 millioner euro ik meget i den sidste sæson og den med at der er delte meninger på et stadion det er der altid....

æske
Posted: 25 May 2009 10:04 Reply with quote
jeg synes bare det er fladt taget i betragtning den mands virke i milan fra firserne og frem, han har været der under hele berlusconiæraen og vundet jeg ved ikke hvad..

hvis man gav del piero den samme optræden når han slutter i juve pga. nogle udtalelser og hans vurdering om det var givtigt for hans karriere at blive i juve under capellotiden, så ville jeg melde mig ud af fanklubben...!

Posted: 25 May 2009 10:13 Reply with quote
æske wrote:
hvis man gav del piero den samme optræden når han slutter i juve pga. nogle udtalelser og hans vurdering om det var givtigt for hans karriere at blive i juve under capellotiden, så ville jeg melde mig ud af fanklubben...!

Det sker jo aldrig. Del Piero får en hyldest man aldrig har set før... og så den 20m. høje statue self.

Posted: 25 May 2009 11:01 Reply with quote
æske wrote:
jeg synes bare det er fladt taget i betragtning den mands virke i milan fra firserne og frem, han har været der under hele berlusconiæraen og vundet jeg ved ikke hvad..

Enig det er en skændsel , Maldini er en af fodboldens største hædersmand derfor bliver mit pis i den grad sat i kog af det!
æske
Posted: 25 May 2009 12:54 Reply with quote
nu har jeg set videoen fra san siro, og jeg må sige, med lettelsens suk, at det kun var en flok tåbelige ultras der gjorde situationen skammelig... resten af san siro gav maldini den stående applaus han fortjente.. ærgerligt at de mest rabiate ultras skulle ødelægge det for ham..

Posted: 13 June 2009 12:03 Reply with quote
Maldini sættes i forbindelse til et job i Chelsea...

http://www.channel4.com/sport/football_italia/jun13h.html
UTC1969
Posted: 27 June 2009 09:57 Reply with quote
Chelsea skulle være enig om købet af Andrea Pirlo 25 millioner euro ifølge rygter.

http://www.tuttomercatoweb.com/?action=read&id=157930

d-wiz
Posted: 28 June 2009 19:12 Reply with quote
Hold da kæft det var dyrt for en spiller i hans alder?!
UTC1969
Posted: 27 August 2009 18:05 Reply with quote
Milan kom i CL pulje med Real Madrid, Marseille og Zurich,det spændende at se hvordan Kaka bliver modtaget på San Siro....

rejnaldo
Posted: 26 March 2010 15:49 Reply with quote
Hey alle ...

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en Milan 3. trøje med lange ærmer, (det er den sorte jeg mener) ..

Har kontakte mmsport & unisport .. Ingen af dem kunne hjælpe mig ...

Det skal så lige siges at det ikk er til mig Wink
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
UTC1969
Posted: 27 March 2010 11:08 Reply with quote
rejnaldo wrote:
Hey alle ...

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en Milan 3. trøje med lange ærmer, (det er den sorte jeg mener) ..

Har kontakte mmsport & unisport .. Ingen af dem kunne hjælpe mig ...

Det skal så lige siges at det ikk er til mig Wink

Prøv og gå ind på Milan hjemmeside der kan du også købe trøjer osv inde...

rejnaldo
Posted: 31 March 2010 16:30 Reply with quote
Der har vi kigget, og der ser det ikk ud som om at man kan få den ..

Man tak for hjælpen ...
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ladolcevita
Posted: 13 April 2010 20:38 Reply with quote
Jeg ved, hvor du kan købe den med korte ærmer, men det er jo nok ligemeget...

All times are GMT + 1 Hour
Page 3 of 3
Goto page Previous  1, 2, 3
Post new topic

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum