er skuffet over den behandling curva sud gav maldini ved hans sidste kamp på san siro... hold kæft en værre flok clory hunters...! jeg kender konteksten og deres grundlag, men det er mangel på respekt efter 25 år i trøjen... jezz en flok narrøve... da jeg så parma milan i 2008, maldinis kamp nummer 1000, rejste alle sig på tardini, alle. og klappede da maldini blev skiftet ind... hvad den mand ikke har gjort, og vundet, for milan og italien er ikke så lidt, og så giver man ham dette til slut..!? mangel på respekt....
jeg ved ikke hvad I milanisti tænker, men at salutere sin kaptajn på denne måde i sidste optræden... håbløst...
Maldini har spillet fodbold for Milan længere end jeg har levet... Han er en levende legende og måske verdens bedste forsvarsspiller nogensinde. Han er et symbol på alt det der var så super ved god gammeldags fodbold.. Klubloyalitet, integritet og stolthed. Manden fortjener bedre, MEGET BEDRE!
Før Maldini havde Milan jo nærmest ikke meget mere i pokalskabet end roma... Nu er de en af de mest vindende klubber i europæisk fodbold...
"Forpulede møjunger" dækker cirka hvad jeg mener om sådan "fans".
_________________ d-wiz er bedre end mig til hattrick
er skuffet over den behandling curva sud gav maldini ved hans sidste kamp på san siro... hold kæft en værre flok clory hunters...! jeg kender konteksten og deres grundlag, men det er mangel på respekt efter 25 år i trøjen... jezz en flok narrøve... da jeg så parma milan i 2008, maldinis kamp nummer 1000, rejste alle sig på tardini, alle. og klappede da maldini blev skiftet ind... hvad den mand ikke har gjort, og vundet, for milan og italien er ikke så lidt, og så giver man ham dette til slut..!? mangel på respekt....
jeg ved ikke hvad I milanisti tænker, men at salutere sin kaptajn på denne måde i sidste optræden... håbløst...
Joined: 28 Aug 2006Posts: 8231Location: Genova Gradinata Sud
Det er uden tvivl til grin, men igen der ligger jo en grund bag det hele, han kaldte Milans Ultras for Mercenari og pezzenti for nogen år tilbage retter sagt kaldte han dem for en flok taber det har de åbenbart ikke glemt og det er jo forståeligt nok.
At de så igår synger der kun er en anfører BARESI så er det sikkert ikke uden grund, men igen hvordan forholdet er mellem Curva Sud i Milano og Paolo Maldini det gør mig ik det store.
Der var et kort inteview igår med Giancarlo Capelli bedre kendt som "Il Barone" i en lokalavis fra Milano som er en af lederne blandt Milans fans, han udtalte at hvis de gik efter Maldini så havde de gjort det på en helt anden måde, de var kun ude på at gøre Maldini opmærksom på nogen lidt uheldige episoder mellem Maldini og fansene gennem tiden.....
_________________ U.C. SAMPDORIA ORGOGLIO DI GENOVA
der har nok været et grundlag for at kalde dem mercenari og pezzenti, det ville han ikke bare slynge ud for sjov, det har en erfaren rotte som maldini forstand nok til ikke at gøre...
problematikken ligger i, at man efter 25 år fokuserer på to udtalelser og ikke alt det han faktisk har gjort for klubben.. og at man så giver ham, på absolut sidste dag på san siro, denne afsked, vidner om at curva sud tilsammen måske har 2 hjerneceller at rykke rundt med... jezz en flok amøber...
æske wrote:
der har nok været et grundlag for at kalde dem mercenari og pezzenti, det ville han ikke bare slynge ud for sjov, det har en erfaren rotte som maldini forstand nok til ikke at gøre...
problematikken ligger i, at man efter 25 år fokuserer på to udtalelser og ikke alt det han faktisk har gjort for klubben.. og at man så giver ham, på absolut sidste dag på san siro, denne afsked, vidner om at curva sud tilsammen måske har 2 hjerneceller at rykke rundt med... jezz en flok amøber...
Det kan være der er en grund i hans øjne til det, det kan også være at andre spillere havde undgået at komme med den slags udtalelser som han gjorde, men igen man har ikke hørte de to versioner i nu derfor er det også svært at vurdere hvem man skal tro på, der var jo noget omkring hans kontraktforlængelse sidste sommer som heller ik faldt i god jord hos Milans fans.
jeg synes nu ikke 1.5 mil euro er meget for en spiller, selv om han er 40, spiller på et niveau som maldini gør... det kan godt være han ikke er stamspiller, men når han er på banen, kæmper og spiller han som et bærende led i milans forsvar, og det synes jeg godt man kan præmiere.. og hvis milans fans er så utilfredse med det, så burde man se på hvad man ellers betaler til de andre, mere fallerede, stjerner i klubben...
det jeg generelt bare antyder er, at når man vejer 2-3 udtalelser/sager op mod 25 års fantastisk spil, så er det i sidste ende, for mit synspunkt, en forkert handling fra curvaens side, og jeg er ikke sikker på den er delt på de andre dele af stadion...
æske wrote:
jeg synes nu ikke 1.5 mil euro er meget for en spiller, selv om han er 40, spiller på et niveau som maldini gør... det kan godt være han ikke er stamspiller, men når han er på banen, kæmper og spiller han som et bærende led i milans forsvar, og det synes jeg godt man kan præmiere.. og hvis milans fans er så utilfredse med det, så burde man se på hvad man ellers betaler til de andre, mere fallerede, stjerner i klubben...
det jeg generelt bare antyder er, at når man vejer 2-3 udtalelser/sager op mod 25 års fantastisk spil, så er det i sidste ende, for mit synspunkt, en forkert handling fra curvaens side, og jeg er ikke sikker på den er delt på de andre dele af stadion...
Vi er enig klart er 1,5 millioner euro ik meget i den sidste sæson og den med at der er delte meninger på et stadion det er der altid....
jeg synes bare det er fladt taget i betragtning den mands virke i milan fra firserne og frem, han har været der under hele berlusconiæraen og vundet jeg ved ikke hvad..
hvis man gav del piero den samme optræden når han slutter i juve pga. nogle udtalelser og hans vurdering om det var givtigt for hans karriere at blive i juve under capellotiden, så ville jeg melde mig ud af fanklubben...!
hvis man gav del piero den samme optræden når han slutter i juve pga. nogle udtalelser og hans vurdering om det var givtigt for hans karriere at blive i juve under capellotiden, så ville jeg melde mig ud af fanklubben...!
Det sker jo aldrig. Del Piero får en hyldest man aldrig har set før... og så den 20m. høje statue self.
jeg synes bare det er fladt taget i betragtning den mands virke i milan fra firserne og frem, han har været der under hele berlusconiæraen og vundet jeg ved ikke hvad..
Enig det er en skændsel , Maldini er en af fodboldens største hædersmand derfor bliver mit pis i den grad sat i kog af det!
nu har jeg set videoen fra san siro, og jeg må sige, med lettelsens suk, at det kun var en flok tåbelige ultras der gjorde situationen skammelig... resten af san siro gav maldini den stående applaus han fortjente.. ærgerligt at de mest rabiate ultras skulle ødelægge det for ham..
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum