Støvlelandet.dk Atalanta Cagliari Catania Empoli Fiorentina Genoa Inter Juventus Lazio Livorno Milan Napoli Palermo Parma Reggina Roma Sampdoria Siena Torino Udinese
Author Message

<  Generelt  ::  Støvlelandet i fremtiden

Page 1 of 1
Fisker
Posted: 12 March 2010 18:28 Reply with quote
Presidente Joined: 20 Jun 2005 Posts: 40
Hej alle brugere, der fortsat kigger forbi en gang imellem!

Dette er et opråb til alle jer, der gerne vil bevare Støvlelandet og have en ny og velfungerende side samt gode muligheder for at debattere!

Jeg har snakket sammen med siden www.sportsprofil.dk og vi er indtil videre blevet enige om et samarbejde med dem.

Vi får brug for alle de ledige hænder, der kan skaffes, hvis projektet skal blive en succes - ligesom det førhen har været tilfældet med Støvlelandet!

Samarbejdet kommer i praksis til at betyde følgende:
- Støvlelandet får sin egen sektion på sportsprofil.dk
- Vi sørger for opdatering af kampdata
- www.stovlelandet.dk og www.støvlelandet.dk kommer til at linke til Støvlelandets sektion hos sportsprofil.dk. Derfor vil Støvlelandet som side fortsat eksistere.

Vores muligheder er som følge:

- Vi (jeg) skal ikke stå for det tekniske, og derfor skulle vi være forskånet for den slags vanskeligheder fremover.
- Der bliver skabt i blogmiljø, hvor man kan debattere ud fra de forskellige posts.
- Det bliver også muligt at skrive nyheder, hvilket vi skal finde ud af, hvor meget vi vil gøre i.
- Dem der vil, får muligheden for at sætte sit/sine præg på, hvordan den italienske fodbold skal dækkes i Danmark.

Denne beslutning er truffet af mig efter flere henvendelser omkring sidens fremtid og i erkendelsen af, at jeg ikke kan magte at styre sidens teknik alene, og at der er mange brugere, som ikke længere kan se idéen i at være frivillige, når siden alligevel sejler.

Støvlelandet vil derfor ikke blive overdraget til sportsprofil.dk, men samarbejde med siden.

Er der nogen, der melder sig under fanerne som frivllige? Jeg skal bruge nogle mailadresser, jeg kan skrive informationer rundt til, når der kommer nyt i forbindelse med samarbejdet.

Mvh
Søren Fisker
Støvlelandet.dk[/b]

Last edited by Fisker on 30 March 2010 11:37; edited 1 time in total

vasif
Posted: 12 March 2010 19:14 Reply with quote
Tiderne har ændret sig. De gode gamle dage er forbi, og hvis det skal genopstå i ny form kræver det folk, som virkelig gerne vil gøre en forskel, og ikke bare snak. Da Støvlelandet var på sit højeste, skyldtes det også kun enkelte folks ihærdige arbejde, men tvivler på det kan blive det samme igen. Hvis jeg personligt føler, at siden endnu engang er værd at bruge tid på, og man som det allervigtigste kan se en udvikling i den rigtige retning, jamen så vil jeg da gerne bidrage med det jeg nu kan. Det er klart, at tiden har ændret sig siden sidst (4-5 år tilbage), og de glade skoledage er slut, derfor har Jeg selvfølgelig slet ikke samme mængde tid som førhen, nu når man har både arbejde, familie osv, men count me in:)
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
San_Paolo
Posted: 12 March 2010 19:18 Reply with quote
Jer er klar. Støvlelandet fortjener succes til gavn og glæde for de mennensker i danmark, der elsker calcio. Du har min mail.
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fisker
Posted: 12 March 2010 20:07 Reply with quote
vasif wrote:
Tiderne har ændret sig. De gode gamle dage er forbi, og hvis det skal genopstå i ny form kræver det folk, som virkelig gerne vil gøre en forskel, og ikke bare snak. Da Støvlelandet var på sit højeste, skyldtes det også kun enkelte folks ihærdige arbejde, men tvivler på det kan blive det samme igen. Hvis jeg personligt føler, at siden endnu engang er værd at bruge tid på, og man som det allervigtigste kan se en udvikling i den rigtige retning, jamen så vil jeg da gerne bidrage med det jeg nu kan. Det er klart, at tiden har ændret sig siden sidst (4-5 år tilbage), og de glade skoledage er slut, derfor har Jeg selvfølgelig slet ikke samme mængde tid som førhen, nu når man har både arbejde, familie osv, men count me in:)

Du har helt ret - og derfor kommer Støvlelandet til at ændre sig.

Som jeg skriver, vil der blive et blogmiljø, hvor alle brugere kan blogge og få kommentarer på dette. Betragt det som en udvidet form for forumtråd, hvor man kan sætte ting på spidsen.

Det tror jeg på bliver fremtiden for Støvlelandet, for så kan folks holdninger til - og frem for alt viden om - italiensk fodbold komme i spil. Det vil også skabe en stor interesse hos andre og måske endda fremme interesseren for italiensk fodbold i Danmark.

Disse blogindlæg bliver så kombinert med sportsprofils system hvor man - udover at kunne se resultater, målscorer mv. - også kan se transferværdierne på de enkelte spillere udregnet af deres sytem. Igen: også en genstand til debat, som er meget vigtig (se blot på antal indlæg i forum).

Det ville være

Fisker
Posted: 12 March 2010 20:08 Reply with quote
Edit: Det ville være rart, hvis eventuelle frivillige ville poste deres mailadresse, så vi kan få en mailingliste.

UTC1969
Posted: 12 March 2010 20:46 Reply with quote
Joined: 28 Aug 2006 Posts: 8231 Location: Genova Gradinata Sud
Fisker wrote:
Edit: Det ville være rart, hvis eventuelle frivillige ville poste deres mailadresse, så vi kan få en mailingliste.

Jeg er med det skrev jeg også til Peter i starten af sidste måned, han sagde han skrev tilbage, men nu er der gået over en måned.

GENOVA E´SOLO BLUCERCHIATA
View user's profile Send private message Send e-mail
Fisker
Posted: 12 March 2010 22:46 Reply with quote
UTC1969 wrote:
Fisker wrote:

Jeg er med det skrev jeg også til Peter i starten af sidste måned, han sagde han skrev tilbage, men nu er der gået over en måned.

Super. Jeg skal nok sørge for, at du kommer på maillisten - tror forresten din blog (hvis du vil lave en) bliver fed!

UTC1969
Posted: 13 March 2010 10:01 Reply with quote
Jeg vil gerne lave en Blog Smile

San_Paolo
Posted: 13 March 2010 14:31 Reply with quote
Fedt! Det her skal sgu' nok blive ok. Smile
UTC1969
Posted: 13 March 2010 16:42 Reply with quote
San_Paolo wrote:
Fedt! Det her skal sgu' nok blive ok. Smile

Lad os håbe det, syntes det er trist hvis den her side går død...

doriani80
Posted: 14 March 2010 12:55 Reply with quote
Jeg kan godt bidrage med lidt blog hvis det er ! Selvfølgelig helst med Samp men selvfølgelig skal der bakkes op om denne fede side og calcio generelt!...Smile

Min mail: sesco80@gmail.com

Mvh
Kim/Doriani80
View user's profile Send private message
San_Paolo
Posted: 14 March 2010 20:50 Reply with quote
Jeg er sikker på, at vi kan få læsere ved at skrive vidende, sjove og lidenskabelige små-artikler. Jeg er i hvert fald klar på at skrive - også om andet end Napoli, der jo sandt at sige kun er meget interessant for mig (og nogle få med tifosi) og mindre for alle andre.
San_Paolo
Posted: 23 April 2010 07:41 Reply with quote
Nå hvordan skrider det frem? Vi venter i spænding. Wink
UTC1969
Posted: 14 August 2010 16:21 Reply with quote
Der sker ikke en skid med 14 dage til sæsonstart, det er helt hen i vejret at man starter en side op og skrider, og yderligere sender mails rundt med at det ene og det andet vil ske med siden...glem det den her side er over and out.

San_Paolo
Posted: 23 August 2010 17:25 Reply with quote
Lad os nu se. Jeg overvejer dog kraftigt at starte en ny side op. En side der ikke er baseret på nyheder og kun på et begrænset forum, men som til gengæld er rig på blogindlæg - skrevet på engelsk udfra en personlig synsvinkel. Jeg vil ikke gøre noget ved det, før jeg er sikker på, hvilken fremtid Støvlelandet har.

Jeg respekterer Fiskers og de andres indsats meget. De skabte et åndehul for fans af calcio i en verden af engelsk og spansk fodbold. Det kræver langvarig dedikation at fortsætte et sådant arbejde gennem årene - en dedikation der kan være svær at finde når livet ændrer sig så hurtigt, som det gør, når man er ung.

Støvlelandet er måske ved at dø, men noget andet kan rejse sig af asken.

All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1
Post new topic

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum