Ja, kampen kunne være gået begge veje, så 1 pts. mod topholdet er vel ok.
Ligaen er fantastiske spændende (i top 4-9). Nu er Sampdoria ved at sætte en spurt ind, Roma har vundet skræmmende 12 kampe ud af 15 og spillet de øvrige 3 uafgjort !!! - Respekt - for Roma er kørt ud af E45 med 300 km/t...
Men vi skal da gerne have et par sejre snart, gerne snarest muligt mod Siena (hvor Napoli-fans er nægtet adgang !!!) hmmm...øv...kender ikke bevæggrundene, men det er nok ikke for god opførsel...
3 points i den Siena-kamp, samtidig med at Samp møder Inter ude, og Juventus møder Bologna ude..., her kan vores forfølgere godt sætte point til.
Velvidende at udebanekampe heller ikke just er vores domæne !!!
Well, Nu skal Napoli lige tilbage på vindersporet. Spillet, gejsten og målchancerne er i hvert fald til det.
Ja kampen mod Inter var meget opløftende, men vi ved jo alle hvordan hold i nedrykningsfare begynder at kæmpe som besatte på denne tid af året. Siena startede på det ude mod Chievo i sidste uge, men vi skal sgu kunne forhindre dem i at få point på søndag. Men ak ja - det bliver svært og de fleste italienske hold er instinktivt glad for uafgjort på udebane. Men nu kommer Lavezzi da tilbage.
Så kom Roma i pokalfinalen mod Inter. Men da begge skal repræsentere Italien i Champions League 2010-11, så bliver der jo ingen pokalvinderplads i EuroLeague...Det må vel betyde, at 7.pladsen i serie A nu giver europæisk deltagelse... ???
Am I right ?
Og i så tilfælde er der endnu mere at holde fast i for SSC !!!
For ChL.kval pladsen (#4) bliver svær og vil kræve sejre i de resterende kampe mod Cagliari, Chievo, Atalanta...og så en svær "finale" til sidst i Genoa mod Sampdoria...
Så kom Roma i pokalfinalen mod Inter. Men da begge skal repræsentere Italien i Champions League 2010-11, så bliver der jo ingen pokalvinderplads i EuroLeague...Det må vel betyde, at 7.pladsen i serie A nu giver europæisk deltagelse... ???
Am I right ?
Og i så tilfælde er der endnu mere at holde fast i for SSC !!!
For ChL.kval pladsen (#4) bliver svær og vil kræve sejre i de resterende kampe mod Cagliari, Chievo, Atalanta...og så en svær "finale" til sidst i Genoa mod Sampdoria...
Sampdoria er da ret gode, men det synes du måske ikke? Spøg til side, så kan jeg se, at I har Roma ude i denne weekend, og meget sværere kan det jo ikke blive. Så forhåbentligt er vi kun to points efter jer efter weekenden. Vi har dog haft det svært med Cagliari de sidste par år.
Det ser ud til I stadig har jeres hyr med Cagliari Jeg tænkte mest på Chievo med det "Skræmmende" hjemme publikum Og Atalanta på San Paolo for Samp slår I ikke
Nej Sampdoria ser gode ud, men alt ser ud til at kunne ske i år. Alle slår alle alle, men Samp har sgu overrasket megapositivt. Den der angrebsduo er misundelsesværdig.
Det er løgn...0-0 mod Cagliari...ikke godt nok. Vi skulle bare have bolden i kassen eeeeeeeen gang og ha´ 3 point.
4.pladsen er væk, men der 5 pts. ned til Genoa på 8.pladsen. Vi SKAL i i Euro-League !!!
Ellers er det noget bæ...
Samp i ChL ? Jo, de skal jo lige vinde en kval.kamp, men hellere Samp end Palermo
Men det har været en tæt sæson og med hård kamp om Europa-pladserne # 4-7...og okay, vi tager 7.pladsen og vinder Euro-League (2011)...og jeg mener det !!!
Med Mars på trøjerne og Diego på lægterne !!!
Lad os hurtigt få afsluttet det overreklamerede VM for landshold (Irrrkkk - og undgå visse slovakiske og argentinske skader), og få begyndt Serie A (2010-11)
Haha! Jeg glæder mig nu til VM - det er fed, fed underholdning. Men Europa League næste år vil være helt ok, faktisk de sidste 20 års historie taget i betragtning ganske fantastisk, og så kan vi jo håbe på at rende ind i et dansk hold.
Med en 2-1 udesejr over Chievo i Verona (på Prebens gamle Bentegodi) er sæsonen alligevel en ok succes. Selvom vi en overgang lugtede CL-deltagelse så "nøjes" vi nu med Europa League.
Det var målsætningen før sæsonstart - og med en trænerfyring i mente -fint og absolut godkendt.
Er der nu ikke mere at spille for ?
Jo !!!
Der skal kæmpes om placering 5-7 som har stor betydning for hvornår man indtræder i Euro-League. Som jeg læser mig til på UEFA´s Access List (2010-2011), så :
No.5 deltagelse i Play-off -
No.6 deltagelse i Play-off -
No.7 deltagelse i 3.kval.runde.
(Efter play-offs er der gruppespil - med Napolis første (ude af forhåbentlig mange) Euro-kampe...
No.5 snupper Palermo nok (da jeg håber Samp ryger i Chl.), så vi kæmper tæt om 6.-7.pladsen med Juve.
FORZA NAPOLI - 3 pts. mod Atalanta på San Paolo, tak !
Jeg er glad for at høre en Napoli fan ønske Sampdoria held og lykke med Champions league, lad det være sagt jeg vil også hellere have Napoli på 6 pladsen end Juve
Ærgeligt for Sampdoria at jeres "projekt" med Champions League ikke lykkedes. 1. halvleg i Genova var en fryd for øjet for den neutrale seer. Når, men heldigvis har vi jo selv vind i sejlene. En samlet 3-0 sejr over Elfsborg og vi er nu havnet i gruppespillet i Europa League.
Modstanderne hedder Steaua Bukarest, Utrecht og så lige Liverpool!
Jeg ved allerede at alle Napoli tifosi, glæder sig til opgørene mod dem. Det bliver fantastisk for klubbens tifosi og ultras at komme en tur til England og Anfield. Og den omvendte kamp på San Paolo bliver også en heksekeddel, der sagtens kan give en sejr.
Alt i alt, må målet være at avancerer, men de to andre modstandere er som sportsdirektør Bigon også siger, tricky.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum