HVORDAN I HELVEDE kan dommeren først fløjte for Straffe til Samp, og gi Parma Gul kort for gerningen når der ikk kommer straffespark ud a situationen !!?!?!?!?!? NOGEN der kan forklare mig det???????????
3 Parma spillere i tydelig offside position ved målet, inflydelse eller ej, sys satme det er et ærgelig resultat på trods a offensiven manglede idag !
Dagens højdepunkter : Genoa 3-4 Bologna Napoli var for heldige, men fin nok de sætter til
Joined: 28 Aug 2006Posts: 8231Location: Genova Gradinata Sud
Har først set den nu, det er mig helt uforståeligt at idioten ikke dømmer straffespark når man ser på de sidste par straffespark Juventus har fået så fatter man intet af denne kendelse idag.
Uden angreb var det ikke nemt idag selvom Parma er til at tale med lige nu pga deres krise, men med Pazzini og Pozzi idag så var det nok gået lidt anderledes, men vi må bare op på hesten igen Lazio venter i den kommende weekend.
AVANTI SAMPDORIA
_________________ U.C. SAMPDORIA ORGOGLIO DI GENOVA
SÅ dvs. at dommeren TRAK hans kendelse og det gule kort tilbage, selvom HELE stadion hørte han fløjtede og pegede på pletten og tilmed havde vist det gule kort????? jeg fatter simpelthen ikk hvordan han overhovedet kan se sig selv i øjnene som dommer hvis det er tilfældet, for sådan dømmer man sku ik i fodbold ! CHOKING
Det er et fint tidspunkt at få Lazio på efter deres nedtur igår, og så forhåblig med nogle sultne friske offensive kræfter med igen...
Det straffespark vi ikke fik igår det minder utrolig meget om det der blev dømt imod os mod C1enoa hvor Ziegler begik det.
Om straffesparket var der eller ikke var der igår ændre ikke noget nu, men det der pisser mig af det er at dommeren først dømmer det og 1 minut efter laver han kendelsen om linjedommeren stod allerede klar til straffesparket, jeg ved ikke om det er 4 dommeren der tog beslutningen om at der ikke var straffespark.
Hvis en dommer først dømmer et straffespark og bagefter laver kendelsen om som det passer ham så ved jeg ikke hvad det ender med i fremtiden, men så ender det sikkert med at alt tæller råbe og skrige efter dommeren, skub til dommeren, osv osv så kendelsen bliver lavet om.
Hvordan kan man så tro på en dommer i fremtiden hvis han laver en kendelse om fra det ene minut til det andet, og han pludselig ikke ser det han først dømte.
Det er anden gang i denne sæson at vi bliver snydt mod Parma allerede i den første kamp i Genova var der et kæmpe straffespark på Pazzini som ikke blev dømt.
Og resultaterne fra andre kampe var heller ikke så dårlige...
Hvis Inter vinder i aften ser det efterhånden fornuftigt ud mht. europæisk bold i næste sæson... Og Champions League-miraklet ser heller ikke umuligt ud...
Bologna hjalp lidt til mod Napoli i dag... Lad os sige tak ved at slå dem i næste uge...
furiousrainy wrote:
Og resultaterne fra andre kampe var heller ikke så dårlige...
Hvis Inter vinder i aften ser det efterhånden fornuftigt ud mht. europæisk bold i næste sæson... Og Champions League-miraklet ser heller ikke umuligt ud...
Bologna hjalp lidt til mod Napoli i dag... Lad os sige tak ved at slå dem i næste uge...
Alt er muligt, men der er stadigvæk langt endnu lad os forsætte med at tag en kamp af gangen, det bliver ik nemt i Bologna de spiller p.t rigtigt godt og det beviser resultatet idag mod Napoli, men Cassano er tilbage nu og han skal lige hive os de par procenter mere op
Lazios mål der så det ud som om Floccari tog den ned med hånden, men lad nu det ligge.
FORZA SAMPDORIA
0,30 der er offside det bliver også nævnt af kommentatoren yderligere bliver der nævnt at han formentligt også har armen på den, men tag dig et italiensk kursus så kan det være du kan forstå hvad der bliver sagt.
Og hvis du ikke kan se at den bliver taget ned med venstre arm, ja så ved jeg ikke hvad det er du ser, men op i røven med det Sampdoria vandt så jeg kan ikke bruge din kommentar til ret meget.
Du kan jo ikke se den blir taget ned, du tror det fordi bolden falder som den gør. Men du ved det ikke udfra de billeder du viser her, at en på tv siger det samme som dig er da heldigt, men det ændre ikke ved man ikke kan se det.
Der er offside men den med hånd kan du ikke se på billedet, og nej jeg skal ikke tage noget kursus, så vidt jeg ved lever vi i Danmark.
Ligefrem heldigt, tag og kig noget mere på hans venstre arm, offside eller arm, målet skulle have været underkendt det er der slet ingen tvivl om, og det er det der er hele pointen.
Sampdoria-Lazio 2-1 [Floccari (La) - Guberti - Pazzini]
Male Brighi nel match di Marassi. Al 7° era da annullare la rete di Floccari, che sul cross di Zarate è in posizione di off-side e si aiuta con un braccio nel controllo. Regolare, invece, il 2-1 di Pazzini al 36°, tenuto in gioco da Kolarov sul tocco di Semioli. Non sanzionati ad inizio ripresa un fallo di Accardi su Rocchi e al 77° di Palombo su Zarate, con l'Argentino che poi protesta vivacemente (dando del "figlio di ..." all'arbitro). Affrettata, invece, l'espulsione al 67° di Edy Reja allenatore della Lazio. Probabile squalifica con la prova tv (bestemmia) per il capitano della Lazio Rocchi. Per Brighi voto 5.
Som der står her Floccari var offside ved målet og tager bolden ned med armen.
Cromwell wrote:
Så er det ganske mærkeligt Sampdoriaspillerne ikke brokker sig over det.
Så vidt jeg kan se så er der tre spillere der rækker armene op mod Linjevogteren, så du overhovedet kampen i søndags? Eller kommentere du bare for at kommentere.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum