Støvlelandet.dk Atalanta Cagliari Catania Empoli Fiorentina Genoa Inter Juventus Lazio Livorno Milan Napoli Palermo Parma Reggina Roma Sampdoria Siena Torino Udinese
Author Message

<  Sampdoria  ::  Sampdoria nyheder

Page 77 of 79
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 76, 77, 78, 79  Next
doriani80
Posted: 2 December 2009 13:04 Reply with quote
Tissone er stadig skubbet ud af en meget yngre mand og Poli har gjort det godt, det er rigtigt han har været ramt af skader og så skal man lige op i gear igen men du får mig ikke til at sige at han har spillet over middel for det synes jeg ikke han har! Frenceschini skal bare tage med Livorno til serie B han er færdig i serie A. For mit vedkommende bliver det nævnt med Cassano, for du har helt ret og det har unægteligt noget med Lippi situationen at gøre samt når han møder modgang, som han siger i sin bog så tager han kun fodbold halvt alvorligt og det er hvad man køber når man får Cassano! Palombo har desværre heller ikke set for heldig ud de sidste to kampe men han kæmper dog altid for holdet.
View user's profile Send private message
doriani80
Posted: 2 December 2009 13:06 Reply with quote
Han spiller normalt venstre midtbane Franceschini , vil ikke være en pain blot lige nævne det Smile
doriani80
Posted: 2 December 2009 13:09 Reply with quote
tillykke med pengene iøvrigt UTC, tager gerne med hvis du mangler en at rejse med Smile
UTC1969
Posted: 2 December 2009 13:36 Reply with quote
Joined: 28 Aug 2006 Posts: 8231 Location: Genova Gradinata Sud
doriani80 wrote:
Han spiller normalt venstre midtbane Franceschini , vil ikke være en pain blot lige nævne det Smile

My bad ja han spiller venstre midtbane, en plads Ziegler også kan spille og jeg ser hellere Ziegler spiller den plads end Franceschini, manden har været helt væk i de sidste to sæsoner og er færdig.

Jeg syntes Palombo har gjort det godt i denne sæson vi har set før hvordan det går når han ikke er med Shocked men igen alle kan have to dårlige kampe i træk, med hensyn til Tissone han skal nok komme i gang, og Poli var allerede fastmand i sidste sæson i Sassuolo i Serie B hvor han gjorde det godt og han har indtil videre spillet rigtigt godt i denne sæson.

GENOVA E´SOLO BLUCERCHIATA
View user's profile Send private message Send e-mail
UTC1969
Posted: 6 December 2009 16:39 Reply with quote
Rygter fra Firenze lyder på at hvis Fiorentina ikke skriver under med Jørgensen og Krøldrup eller de ikke vil skrive under så ryger de begge to til sommer, jeg ser gerne at vi lejer Krøldrup frem til sommer så eventuelt henter ham på free transfer, han vil passe peferkt ind i vores forsvar..

doriani80
Posted: 7 December 2009 14:35 Reply with quote
ja jeg har selv tænkt på Krøldrup, vil dog hellere have Dainelli men det blir nok svært nu
doriani80
Posted: 9 December 2009 14:13 Reply with quote
Så er den gal med Cassano igen, efter nogle af vores fans var efter spillerne til træningen igår, skulle Cassano have råbt og gestikuleret forskellige ting tilbage, barnlig og uprofessionel som han er! Hvad tror han? At vi indretter os efter ham ?Det er en barsk verden Cassano, vi får alle tæv en gang imellem...Væk med ham og ind med Lavezzi, så kan han tage til Napoli og blive babysittet af Mazzari!...Jeg kan godt li ham som spiller men jeg hader når han bliver sådan her og det hører ingen steder hjemme..Marottas udtalelser om at det hele er synd for ham er jeg heller ikke meget for, han skal sgu bare lære at indrette sig . Så må han på bænken indtil han er klar til at tage sit ansvar, det skal ikke gå ud over klubben at han ikke er udtaget vi er grunden til at han overhovédet kom med til EM
UTC1969
Posted: 9 December 2009 17:47 Reply with quote
Der var EN tilhænger der råbte efter ham, og Cassano misforstod hvad der blev råbt og straks har pressen kørte det op til det ene og andet som ingen hold har på sig. Cassano sagde efter træningen at han ikke vil væk og der ikke var nogen form for ballade da det var en misforståelse.

Men igen han skal sgu opfører sig mere professionel kan ikke pas han går amok straks der bare bliver sagt det mindste, men rygterne går jo på et kæmpe skænderi mellem Palombo,Mannini mod Cassano efter kampen mod Bari Smile

doriani80
Posted: 11 December 2009 10:00 Reply with quote
De sidste to er også nogen krukker desværre er det også vores bedste spillere sammen med Castelazzi og Pazzini så de ville være ærgelige at miste , Cassano bør da kunne se at tingene går bedre for ham når han opfører sig ordentligt det må da også være federe for ham selv?...Uanset hvad skal han som højt betalt stjerne te sig mere professionelt. Jeg ved at Palombo har en stabil mentalitet og det kan ikke være ham der er problemet
UTC1969
Posted: 12 December 2009 10:44 Reply with quote
Er ikke enig med dig, hvis der er en der han hjertet i klubben så er det Palombo vil sgu ikke kalde ham en krukke,det så man tydeligt mod C1enoa da han løb efter Palladino pga han provokerede ned mod Gradinata Sud efter scoringen i lokalopgøret det er sgu at vise sin kærlighed til klubben.

Problemet er at spillerne accepterede at Cassano trænede som det passede ham da han gjorde forskellen på holdet, men nu hvor Cassano er helt ved siden af sig selv så kan jeg godt forstå at medspillerne ikke finder sig i hans julelege og er træt af ham, jeg ser hellere 10 af Palombos slags på holdet end 10 af Cassanos.

UTC1969
Posted: 1 March 2010 09:59 Reply with quote
Palombo og Pazzini er udtaget til landsholdet til onsdagens kamp mod Cameroun.

UTC1969
Posted: 7 March 2010 08:59 Reply with quote
Truppen mod Lazio:

M. Cassano, Guardalben, Storari.

Accardi, Cacciatore, Gastaldello, Lucchini, Rossi, Zauri.

Franceschini, Guberti, Mannini, Padalino, Palombo, Poli, Semioli, Tissone.

A. Cassano, Pazzini, Pozzi, Scepovic, Testardi.

UTC1969
Posted: 13 March 2010 16:43 Reply with quote
Truppen mod Bologna:

M. Cassano, Guardalben, Storari.

Accardi, Cacciatore, Gastaldello, Lucchini, Rossi, Zauri, Ziegler.

Guberti, Mannini, Padalino, Palombo, Poli, Semioli, Tissone.

A. Cassano, Pazzini, Pozzi, Scepovic.

furiousrainy
Posted: 14 March 2010 08:29 Reply with quote
Tør man tro på en sejr i dag!?! Ja, hvorfor ikke!!
Og så må Genoa for en gangs skyld gerne få (max) 1 point i dag mod Cagliari...
doriani80
Posted: 14 March 2010 12:51 Reply with quote
Bologna er stærke for tiden, de har en god fysisk stærk midtbane og Adailton er skarp oppe foran men hvis vi vil boltre os i toppen så skal den vindes idag!

Forza Sampdoria
UTC1969
Posted: 14 March 2010 13:03 Reply with quote
1 point idag er mere end fint, Bologna er godt kørende siden vi mødte dem sidst og de kommer med to vundne kampe i de sidste to kampe, hvis vi spiller som vi gjorde mod Lazio eller mod Inter så henter vi point med hjem i eftermiddag.

FORZA DORIA

furiousrainy
Posted: 14 March 2010 13:11 Reply with quote
Ja, og Bologna kan med en sejr pludselig nærme sig kapløbet om 6. pladsen! Og sker det, kan Bari, Parma (med overkommelige kampe) og Chievo (der godt nok møder Milan ude) faktisk også blande sig (i hvert fald på papiret).
Det er sgu' tæt!!
Men vinder vi, så står vi ret godt...

Faktum er, at vi ligger mindst 6'er efter denne runde!!
Det havde jeg ikke turdet håbe på d. 10. januar efter nederlaget til Napoli....
UTC1969
Posted: 14 March 2010 13:16 Reply with quote
Jeg tror IKKE på at Bologna slutter i top 6 de har både Palermo og Inter ude yderligere skal de møde Roma hjemme.

Baris sæson er slut de skal hente 5 point mere i de næste 11 kampe så er de reddet de kommer heller ik med hvor det gælder, Juve, Palermo, Doria, C1enoa, Napoli og Fiorentina kommer til at kæmpe om de sidste 3 pladser.

Napoli startede skidt og kom godt igen, det ser ud til deres krudt måske er ved at være brugt op de skal til Milano næste weekend mod Milan og det bliver mere end en hård kamp.

doriani80
Posted: 14 March 2010 15:24 Reply with quote
Haha Bologna i top 6 her må jeg sgu grine bedre er de heller ikke Smile Matematikken er måske nok med dem men at de har haft heldet med sig i et par kampe gør dem ikke til værdige bejlere om europæisk spil, de skal koncentrere sig om at holde sig i serie A. Cagliari er det eneste af de små hold der reelt kan udgøre en trussel.
doriani80
Posted: 14 March 2010 15:44 Reply with quote
vi spiller sløjt idag der er langt til 3 point hvis ikke Del Neri får pustet noget liv i spillerne i anden halvleg vi er heldige med at der står 0-0

All times are GMT + 1 Hour
Page 77 of 79
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 76, 77, 78, 79  Next
Post new topic

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum