Støvlelandet.dk Atalanta Cagliari Catania Empoli Fiorentina Genoa Inter Juventus Lazio Livorno Milan Napoli Palermo Parma Reggina Roma Sampdoria Siena Torino Udinese
Author Message

<  Sampdoria  ::  Sampdoria Kampe

Page 52 of 61
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 59, 60, 61  Next
doriani80
Posted: 20 December 2009 15:34 Reply with quote
Det er flot vi fører på målet af Fantantonio men vi skal altså undgå det Livorno pres, bedre er de heller ikke
View user's profile Send private message
doriani80
Posted: 6 January 2010 20:31 Reply with quote
og hvorfor ikke starte året ud med at blive snydt for et straffespark.

Stik imod spil og chancer får Palermo et point med hjem fra Genova idag men stor ros til især Cassano vores angrebsspil var klart forbedret! Lad os nu slå Napoli!

Forza Samp
UTC1969
Posted: 7 January 2010 10:07 Reply with quote
Joined: 28 Aug 2006 Posts: 8231 Location: Genova Gradinata Sud
Vi havde fortjent at vinde den kamp igår, men igen mangler vi lige det sidste held, men dejligt endeligt at se at holdet kæmper og ikke bare gir op som det har været tilfældet i andre kampe hvor vi er kommet bagud.

GENOVA E´SOLO BLUCERCHIATA
View user's profile Send private message Send e-mail
UTC1969
Posted: 10 January 2010 17:01 Reply with quote
Trist med det her nederlag, syntes vi spiller en godkendt kamp og fighter som vi skal noget pis Castellazzi blir skadet er ikke sikker på Napoli havde scoret på den chance hvis han var i kassen.

Fiorillo er alt for ung til at stå på det her plan og er totalt usikker både ved målet og lige efter han kommer ind.

Op på hesten igen det gælder Catania næste gang der skal der hives 3 point hjem.

doriani80
Posted: 10 January 2010 19:36 Reply with quote
Det er fair nok at tabe til Napoli på udebane men Fiorillo?? Det kan godt være han er spået en stor fremtid men han har været alarmerende ringe i alle de kampe han har stået for os , så jeg tror et halvt år i serie B ville gavne ham. Nu tyder alt på at Guberti kommer en af dagene ifølge Tuttomercatoweb.com ham vil jeg meget gerne have til at servere nogle bolde til Pazzini ude fra kanten. Vi lammetæver Catania det ved jeg! No mercy

Forza Samp
UTC1969
Posted: 10 January 2010 19:42 Reply with quote
doriani80 wrote:
Det er fair nok at tabe til Napoli på udebane men Fiorillo?? Det kan godt være han er spået en stor fremtid men han har været alarmerende ringe i alle de kampe han har stået for os , så jeg tror et halvt år i serie B ville gavne ham. Nu tyder alt på at Guberti kommer en af dagene ifølge Tuttomercatoweb.com ham vil jeg meget gerne have til at servere nogle bolde til Pazzini ude fra kanten. Vi lammetæver Catania det ved jeg! No mercy

Forza Samp

Tror ik du skal regne med Guberti, Ranieri vil af med Menez og det gør at de vil holde på Guberti stod igår i aviserne, men Guberti er ikke nok til at få os ud af den her situation.

Fiorillo er ikke egnet til Serie A og med Castellazzis skade idag så ser det ud til at vi også skal til at have problemer på målmandsposten Twisted Evil i et stykke tid, han er alt for usikker inde i feltet Fiorillo og det burde klubben allerede have fundet ud af da Fiorillo stod i kampen mod Palermo i maj måned.

doriani80
Posted: 10 January 2010 19:58 Reply with quote
Der er ikke så meget at rafle om vi skal have en stabil målmand så må vi sgu hente Onyzko Smile)....Fiorillo er ikke god nok nej, jeg forstår så heller ikke hvorfor vi ikke byder på eller lejer f.eks Krøldrup eller Natali fra Fiorentina da de med Felipes ankomst nu er 5 mand i centralforsvaret. Hvorfor er det vi aldrig lærer at man skal have en bred trup??
UTC1969
Posted: 10 January 2010 22:26 Reply with quote
Krøldrup måske, men så må ledelsen til at vågne op hvis vi skal hente ham.

De burde starte med at tænke lidt over den træner som udtaler efter kampen at han er tilfreds, 10 kampe uden at vinde vi snakker nederlag mod både merda, milan, juventus, livorno både i turneringen og coppa italia hvordan fanden kan man så være tilfreds.

Efter 5 kampe i Bergamo der havde Conte allerede fans og hele Bergamo på nakken, efter 3 nederlag i træk der fik Zenga et spark i røven i Palermo og væk med ham, vi har haft 3 træner nu som ikke bliver fyret efter 5,6 nederlag i træk, man skal være glad for at være træner i Doria fordi man bliver ikke fyret ligegyldigt hvordan det går.

Ledelsen burde tænke lidt over om Zenga ikke skal være den kommende træner i Doria.

UTC1969
Posted: 25 January 2010 10:16 Reply with quote
Så kom de tre point endeligt i hus det var på tide, bagud både 0-1 og
1-2 der troede jeg at den kamp var tabt, men skal lige love for at holdet kæmpede i 2 halveg og vi havde ikke engang Cassano med igår.

Highlights: Udinese-Sampdoria 2-3

http://www.youtube.com/watch?v=J01NuYbVF6U

Wintella
Posted: 25 January 2010 18:30 Reply with quote
STOR skulderklap til Pozzi og Semioli, som gjorde en forskel igårs dagens kamp med både Assist, mål og tildelt straffespark ! Pazzini SKAL bare sparke de straffespark HVER gang, han er iskold! (sorry Fantanio) og nu når såret er åben, har jeg ventet et par kampe på at der vil ske ændringer i start 11, om Cassano er skadet eller der er splid mellem ham og Del Neri, så sys jeg blot det sundt for holdet at han ikk spiller hver gang, for selvom han er et af holdets stjerne spillere, så er og blir han humør spiller og det tror jeg både fylder meget på og udenfor banen ! Som du siger Mark bagud 2-1 lige inden pausen, så røg det håb, men der var bare en Pozzi som ikk gav sig uden kamp, og den gejst var super og se.. Cassano havde højest sandsynlig hængt med mulen og brokket sig over hvert et frispark begået mod ham! Selvf ska han spille de fleste kampe, men der ska bare noget variation og opservation til fra Del Neri når den slags kriser rammer holdet, så blir man sku nød til at lave de nødvendige ændringer så sulten kan styrke holdet ! Guberti får forhåbelig flere kampe nu her, og så ska Padalino også bare ha flere start kampe, såvel som Tissone også gerne må blande sig mere mellem Poli og Palombo ! Det går ikk de samme spiller bliver for forvente ! Gastadello, Zauri, Ziegler og Rossi fatter jeg ikk kan spille så mega ringe KONSTANT! De mangler overblik, tålmodighed og vigtigst af alt stabilitet ! Desuden er Palombo også gået i primadonna, han sparker ALLE frispark i kanten af 35 meter og ned ! han rammer målet 2 ud a 10 gange ! med alt respekt for vores kaptajn, og han er en vigtig brik figther mæssigt uden tvivl, der har bare manglet ansvar og vilje for hans vedkommede også! Det er bare de irritations momenter jeg har svolvet og bandet over siden November måned, og nu skal der også ses positivt på det, nu kom de 3 point, så forhåbelig gir det lidt mere tro på tingene igen, vores SUPER start har stadig sørget for at der ikk er mere end 3-6 point op til de sjove pladser! Very Happy Og så byder vi Atalanta op til dans søndag som er skidt kørende, 3 point der så sker der ting og sager de næste par kampe OGSÅ mod Inter Razz

SAMPDORIA VAI !! GRAZIE DORIA !!
View user's profile Send private message MSN Messenger
UTC1969
Posted: 25 January 2010 20:18 Reply with quote
Havde vi tabt igår havde mange sikkert sagt det var pga Cassano ikke var med, men min holdning omkring Cassano det er at han ikke har gjort en forskel det sidste stykke tid og vi snakker minimum de sidste 5,6 kampe, Cassano er en god spiller og det ved vi alle, men manden skal vide at vi har spillere på vores hold der også kan afgøre kampene uden ham.

Ziegler syntes jeg ikke har været elendig han spiller meget og er måske lidt udbrændt, Palombo har været lide nede spillemæssigt, men er begyndt at kæmpe igen som den Palombo vi alle elsker på den midtbane.

Pazzini har godt nok kun scoret på straffespark de sidste to kampe, men han kæmper og at se Pozzi for første gang fra start i denne sæson kæmpe som en løve på banen det viser virkelig at han vil bevise overfor Del Neri at han skal spille mere i vores kampe, Pozzi har masser af potentiale han kan gi til det her hold og jeg ser gerne ham og Pazzini i angrebet igen på søndag , så enten med Cassano på banen eller på bænken, men med den præstation Pozzi lavede igår så kan vi ikke bare smide ham på bænken igen de næste mange kampe.

Semioli spiller fantastisk igår og han skal nok blive bedre i løbet af de næste kampe det er jeg ikke i tvivl om Smile

Lad os tag en kamp af gangen, vi var ikke mestre igår og er det heller ikke på søndag, men spiller vi som et hold og kæmper som et Sampdoria hold skal gøre så er sæsonen stadig lang og alt kan ske, lad os se hvordan det går på søndag og derefter kan vi tænke på Siena kampen på udebane.

UTC1969
Posted: 1 February 2010 15:33 Reply with quote
Så blev der hentet 3 point hjemme mod Atalanta også, en weekend som ellers var ved at starte lidt sort med en Cassano der var på vej til Fiorentina, men som vælger at blive hos hans folk som han kalder alle Doria fans.

Eneste minus igår var at der blev piftet efter Del Neri da startopstillingerne blev læst op en flok idioter som åbenbart ikke har forstået at det er træneren der sætter holdet og ikke de her få aber der piftede.

Del Neri er træner i Sampdoria frem til maj hvad der så sker derefter vil tiden kun vise, næste kamp bliver på søndag ude mod Siena lad os håbe vi kan forsætte den stime.

AVANTI SAMPDORIA

doriani80
Posted: 2 February 2010 14:52 Reply with quote
http://www.youtube.com/watch?v=7yZTcs7JHxY

Nyd lige Semiolis assist og Palombos mål, klassespil.
doriani80
Posted: 7 February 2010 11:06 Reply with quote
Truppen imod Siena idag:

Portieri. M. Cassano, Guardalben, Storari.

Difensori. Cacciatore, Gastaldello, Lucchini, Messina, Rossi, Zauri, Ziegler.

Centrocampisti. Franceschini, Guberti, Mannini, Palombo, Poli, Semioli, Tissone.

Attaccanti. Pazzini, Pozzi, Scepovic.
furiousrainy
Posted: 7 February 2010 16:04 Reply with quote
Nu er vi så kommet foran mod Siena... KANON!
Og vi har fået vendt nedturen i de seneste kampe... Og det er jo gjort uden Cassano...
Men er alligevel lidt bekymret over situationen med Antonio og Del Neri...
Kan vi i længden klare os uden ham? Og har Del Neri helt afskrevet ham eller er det bare et forsøg på at skærpe disciplinen?
Vinder vi i dag er det jo selvfølgelig 3 sejre i træk! Men det er mod hold fra Bund-4... Og det er vel groft sagt 3 kampe der "skal" gi' 9 point.
De næste 2 mod Fiorentina og Inter bliver svære, og i min optik har vi brug for Cassano, hvis vi skal spille med om Euro-Cup-pladser...
doriani80
Posted: 13 February 2010 17:09 Reply with quote
Fiorentina og Inter er noget andet end Siena,Udinese og Atalanta og skal vi være ærlige var heldet med os mod både Siena og Udinese , når det så er sagt synes jeg faktisk vi fighter som det Sampdoria hold vi alle kender som et rigtigt TEAM og her er bl.a Pozzi og Semioli virkelig trådt i karakter. Mannini er efter min mening gået helt i stå, han ligner en sløv kamel derude på venstrekanten og hans afslutninger mangler skarphed, jeg tror ganske enkelt ikke han er kommet ud af sit vinterhi endnu. Vi skal kæmpe med næb og kløer mod Fiorentina iaften som altid giver os en hård tid. Der er velsagtens tale om 2 af serie A `s bedst organiserede hold der mødes iaften så det bliver spændende som ind i helv... Smile.

Hjernen siger 1-1 Hjertet siger 2-1

Forza Sampdoria
doriani80
Posted: 13 February 2010 21:03 Reply with quote
Fortsætter vi sådan kan det blive rigtigt godt, suverænt prespil af Samp!
Kb-Sampdoria
Posted: 13 February 2010 22:03 Reply with quote
Flot kamp indtil videre, og ja vores presspil fungere rigtig godt i dag.

Vi har gjort en god leje aftale i Storari.

Posted: 13 February 2010 22:37 Reply with quote
God og flot 2-0 sejr. Vi var gode til at holde fast i bolden i dag. Ultras skal have ros for en rigtig god opbakning i dag "som altid nærmest", de var der i hele kampen med god lyd..

Pazzini, ham må vi bare ikke miste til sommer..

Posted: 13 February 2010 22:59 Reply with quote
FULD FORTJENT sejr til Samp i aften ! Nok den mest sikre indsats i i det nye år, og når det er sagt er det taget i betragtning af det er et CL hold vi har helt 100% styr på fra start til slut ! - Fandme smukt Very Happy Holdet har hævet niveauet væsentlig.. klasse og se en sprudlende Poli igen, samt Semioli og Pozzi igen igen Wink Pazzini er hvor han ska være og laver igen det afgørende MÅL, (selvom han skvatter 2 gange i bolden alene mod mål, så er det bare ham der afgøre den kamp Razz ) PALOMBO is back - SKØNT og se ! og derudover plusser til Del Neri (opstilling) Storari, Guberti, Zauri, Ziegler, Tissone, og Mannini.. Garrone får også et plus for hans pæne hue der passede til cigaren oppe på tribunen Very Happy og jah, hvad der sker til sommer med Pazzo er et godt spørgsmål, man kan da håbe han hellere vil spille CL for SAMPDORIA end Juve merda Razz halvanden sæson er sku for lidt, han får ikk større kærlighed andre steder end på Luigi Ferraris !

SAMPDORIA VAI !!! FORZAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
View user's profile Send private message MSN Messenger

All times are GMT + 1 Hour
Page 52 of 61
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 59, 60, 61  Next
Post new topic

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum