De er ikke nummer et længere, men ligger stadig til playoff. Du har nok ret i, at de ikke kommer op - især nu hvor et hold som Torino er begyndt at røre på sig. Men det er sgu alligevel flot klaret af så lille et mandskab.
Joined: 28 Aug 2006Posts: 8231Location: Genova Gradinata Sud
Tager sgu mere hatten af for Cittadella en lille by med 20000 indbyggere som også er med i kampen om playoff-spillet det er stort, har vundet en del på dem på det seneste på oddset
_________________ U.C. SAMPDORIA ORGOGLIO DI GENOVA
San_Paolo wrote:
UTC1969 wrote:
Nej jeg havde spillet dem lige på og halveg-fultid 1/1
Sådan. Jeg er selv ret dårlig til at forudsige fodboldkampe, så jeg er for længst holdt op med at oddse.
Jeg spiller på lidt af hvert, men mest fodbold og ishockey, men jeg satser mest på Italiensk fodbold Serie A, B, C1 og C2 da det er der jeg vinder største parten af mine gevinster
Tager sgu mere hatten af for Cittadella en lille by med 20000 indbyggere som også er med i kampen om playoff-spillet det er stort, har vundet en del på dem på det seneste på oddset
De deler stadion med Padova ikke? De har jo været i serie A tidligere men ja det er en flot præsentation.
Cittadella de spiller på deres eget stadion, det er ved at være 14 år siden Padova Calcio var i Serie A de rykkede ned i sæsonen 1995-96 det var dengang de havde ham amerikaneren Lalas og Goran Vlaovic, og de rykkede faktisk fra Serie A og ned i Serie C2 på fire sæsoner det var helt vildt at rykke ned tre sæsoner ud af 4 sæsoner i træk kan ikke huske at det er sket før i Italien.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum