Joined: 28 Aug 2006Posts: 8231Location: Genova Gradinata Sud
Det ser ud til at Luis Jiminez skifter West Ham ud og vendet tilbage til Italiensk fodbold og Parma. Yderligere snakkes der om en byttehandel mellem Bologna og Parma, Pisanu tager til Bologna og Valiani tager til Parma.
_________________ U.C. SAMPDORIA ORGOGLIO DI GENOVA
Ja det er han vel. Jeg ønsker bare godt for de gode gamle. Jeg elsker når store spillere slutter på toppen. Eller nopk især når de finder sig tilrette i mindre omgivelser og giver noget der - som eksempelvis Baggio, Chiesa og Signori gjorde det.
Jeg syntes holdet ser spændene ud iår, nogen kan der fortælle mig hvorfor det er så få folk på stadionet i Parma for tiden, de havde jo en kæmpe støtte da de var i serie b.
Joined: 28 Aug 2006Posts: 8231Location: Genova Gradinata Sud
Tessera del tifoso= Tilhængere kortet som man skal have for at kunne se udekampe i denne sæson i Italien, de fleste Curvaer er imod det kort, da det gør at man bliver overvåget i hoved og røv derfor har mange valgte ikke at tegne sæsonkort, og det gælder også i Parma som mange andre steder i Italien.
Det kort er med til splitte alle Curvaer i Italien desværre.
_________________ U.C. SAMPDORIA ORGOGLIO DI GENOVA
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum